Sunday, August 22, 2010

nothing came into my mind

hm.. macam mane nak cakap ni eyh ? saya pun tak tau nak start.. ok, sekarang dia dah delete saya kat fb dia.. saya rasa dia masih marah saya..

adakah saya masih ada feeling kat dia ? adakah saya masih rindu dia ? adakah saya masih sayangkan dia ? saya happy sekarang dengan hidup saya.. walaupun ada sedikit masalah.. dulu, saya nak kawan balik dengan dia, dia yang tak nak.. dia buat saya sakit hati.. tak tau la kalau dia sengaja atau tak..

saya dah lama tak contact dia.. dia dah tukar no fon.. ok, bagi saya kalau itu yang dia nak, saya respect decision dia.. mama pulak asyik kacau kacau saya dengan dia.. nak call dia la, nak datang rumah dia laa.. hesy ! rimas tau tak ? nasib baik mak.. kalau tak.........

walaupun dah 8 bulan, tapi saya tau dia masih lagi bersedih.. dia keep on saying that dah takde orang sebelah dia lagi.. kawan kawan dia semua cerita pasal gf masing masing.. tapi dia hanya mendengar and sedih (lagi!).. saya betul betul nak kawan dengan dia balik.. tapi dia yang taknak.. dia cakap masih teringat kan saya.. and saya ada dekat sunny side, dia pulak kat rainy side.. saya paham maksud dia.. merpati pernah kata, 'perasaan meninggalkan dam ditinggalkan tu lain wafa'

ya, saya tau.. dia masih lagi bersedih.. tapi sampai bila ? let go jelah perasaan tu.. walaupun sakit.. saya dah tak boleh nak buat pape..

then out of nowhere, awak datang balik.. mungkin awak dah takde sesapa nak dengar luahan hati awak yang terbuku selama 8 bulan.. saya ada je untuk dengar.. saya tak kesah.. tapi... slack 1 je.. awak bagi saya satu video tu.. video favourite saya dulu.. saya suka sangat anime tu sampai sekarang.. and lagu ti remind kan saya our memories yang dah lepas.. awak, saya tak suka ! yang dah lepas tu biar lah lepas.. please, move on..

saya jadi sedih sekejap.. awak datang kat saya, tapi awak buat saya sedih.. saya happy awak sudi contact saya.. saya kenal awak sangat..

awak bukan la jenis orang yang pandai bersosial.. kawan pun tak ramai.. ada kawan pun macam tak hiraukan.. family awak tak faham awak.. still suruh jugak awak buat walaupun awak tak suka.. kira nya, awak takde sape sape lagi melainkan saya..

tapi saya pergi tinggalkan awak.. saya tak tahan asyik nak makan hati je.. apa yang saya harapkan, awak tak buat.. and balik balik saya gak yang kena buat semua.. awak takde mase nak fikirkan tu semua.. awak busy.. sentiasa busy.. saya terasa macam perhiasan je.. 'asalkan ada'...

saya nak tolong awak.. kalau nak jadi macam dulu memang takkan la.. saya tau awak masih lagi bersedih.. awak masih lagi harapkan benda yang takkan jadi..

kalau kita kawan, tak salahkan ? :)

No comments: