Sunday, June 26, 2011

kantoi !

malam ni, 26 Jun 2011..
aku keluar makan kat hutan bandar
dengan atok dan angry bird.
jam tunjuk pukul 1 pagi.
ya, aku sangat lapar !

eh, tipu.
aku kempunan kacang rebus.
aku taktau ape yang buat aku
mengidam sangat dengan kacang rebus tuh..

kemudian

something happened !
ada 3 orang budak hostel aku lari !
kantoi dengan pak guard dengan makcik cleaner.
(makcik cleaner pun kantoi gak ?)

masa nak balik ke hostel dari hutan bandar
ada roll call pula..
member aku ingat kan ada orang lelaki pecah masuk rumah.
bangsat punya pak guard !
pakai masuk je bilik kitorang!
takde adab langsung !
hello, pukul 1.30am kot !
tengah tidur la giler..

lepas tu UM night duty buat roll call..
roomate cover aku, kata aku balik rumah..
dia pun sempat call aku cakap
'wafa kau jangan balik sekarang.'

aku pun rayau rayau dengan atok.
pergi usha usha club kat JB nih.
dalam hati aku masih lagi nak tercabut.
cuak la of course..

usha punya usha kawasan hostel
lelaki dengan perempuan habis usha.
sebab pak guard buat round naik motor.
last last,
aku panjat tembok dari hostel laki
ke hostel perempuan.

akhirnya, aku pun berjaya diseludup masuk.
budak yang hilang tu, 3 orang semuanya.
diorang bertiga tersempak dengan pak guard.
aku lepas la kira nya.
tapi macam mana pun, aku kena prepare.
takut apa apa jadi.

konklusi
aku keluar pergi makan je. untung aku dapat kawan yang awesome ! aku faham susah nak buat plan giler macam ni.

p/s :
mission ni mengambil masa 1 setengah jam, dari pukul 1.30am hingga 3.00am.

1 comment:

d~(eY`E)_sAkUrA(`_~)LuRvE~ said...

for sure pengalaman yg tk dpt dilupakan....tp memang besh....
engajaran n pengalaman..^_^