Saturday, December 4, 2010

semester 3 punye result

Alhamdulillah, semalam baru je madam sufatra distribute result semester 3.. dah la time th kitorang sume baru lepas exam GIT.. walaupun soalan macam hampeh, tapi lepas dapat result senyum lebar aku..

aku punya result, tak payah kena resit lagi.. cukuplah time semester 1 punya result yang teruk giler babeng.. pointer makin naik, walaupun hampir mencapai target.. ada jugak subjek yang aku distinction.. semacam tak percaya je aku punya result yang boleh dikatakan baik and improve yang amat sangat..

thanx kepada kawan kawan yang study sesama dengan aku.. time aku tengah mereng, time aku tengah moody, korang push gak aku untuk study.. sayang korang ! thanx kat mama sebab doa kan wafa.. wafa tau anak mama sorang ni lembpsss sikit.. haha..

ceh, macam dah dapat award pulak.. mana tak nye, geng geng aku sume result baik baik.. Alhamdulillah.. cuma ada 2 3 orang kawan rapat yang kena resit lagi.. takpe, kitorang ada lagi untuk support korang.. jangan sedih sedih ok.. untuk special sem 3 nih, kita buat 3x ganda usaha..

hehe.. so, Alhamdulillah result aku and kawan kawan, sangat baik.. tahniah 38 ! :)

No comments: