Tuesday, December 7, 2010

aku dah jarang update blog

kenapa aku dah jarang update blog ? due to beberapa reasons yang sangat menayakitkan mental.. meh aku nak listkan..

  1. dah balik kat kolej nilai ni, banyak sangat masalah politik.. dalaman mahupun luaran.. takde pe pun yang spesial pasal kolej kat nilai ni.. rindu JB sangat sangat !
  2. cerita yang aku mungkin nak cerita kat sini, adalah super duper mustahil.. kenapa? sebab ada kena mngena dengan mistik dan misteri
  3. aku sangat busy sekarang !!!!!! sumpah busy !!! penat lagi, nak kejar masa untuk sana sini.. heh.. turun lagi 10kg..
  4. masa pun takde nak huhahuha.. so tak pe lah nak cite.. cuma ada aritu gi genting.. oleh sebab dah lama benda tuh, so malas nak story.. kunun kunun dah lapok..
  5. time ni pulak la senior nak buat farewell party.. sebagai ahli biro group 38, maka pecahla kepala aku yang tak seberapa nak besar nih..
hurm.. banyak lagi.. tapi.. otak dah super duper kering.. k, nak study CD/para.. exam exam exam !!

No comments: