Monday, August 30, 2010

tak tau la ni berita baik or berita huduh..

hari ni besday dia.. tapi dia keje.. huhu.. tak apa lah.. malam tu dia call jugak walaupun sekejap.. dapat la lepaskan rindu sikit.. kalau nak ikut peratus, hm.. tak payahla.. saya bukan la terror dalam maths ni.. haha..

tadi, dia cakap, sem 6 nanti dia kolej hantar group dorang g penang or jb.. adusy ! satu penampaq besar bagi saya.. group saya baru nak balik kolej asal, kat nilai.. tapi dia pulak pindah.. bagi la masa untuk saya jumpa dia.. sedihnya ! T T

hm.. kalau betul la jadi macam tu, since kita declare, sebulan je kita dapat jumpa.. tapi... saya nak jumpa awak lagi.. last time.. pastu awak dah busy dgn LJM.. ye, saya paham..

time separates us.. it hurts.. but its ok.. as long i have u in my arms.. :)

No comments: