Saturday, August 28, 2010

biuqan

hm.. hati tak tahu nak tulis apa.. tapi jari jemari ni gatal sangat nak berlari lari atas keyboard hodoh ni..

saya just nak cakap/ tulis.. dah beberapa bulan saya tak jumpa dia.. yang saya tau, pejam celik pejam celik, dah lebih 6 bulan kita couple.. saya betul betul tak sangka kita dah pergi sejauh ni.. thanx syg ! :)

sekarang saya masih di JB.. dia pula tengah posting kat sentosa medical centre.. walaupun hospital tu dekat je dengan rumah, tapi makin dekat makin susah nak jumpa.. ayat yang biasa untuk sedapkan hati "takpe lah.. ada mase nanti kita jumpa la ea.. xmo sedey2.."

hm.. hari tu madam Gemalyn ada pasang video diorang.. ada dia, coki, ngan heri..diorang dance lagu 'Nobody'.. video tu dah lama sebab time tu diorang masih lagi 1 calit.. kawan kawan sume cakap, 'wafa, naquib !' and diorang gelak gelak sebab video tu kelakar..

ye, video tu kelakar sangat.. tapi... rasa nak nangis sangat time tuh.. nangis sedey + happy.. dedua campur.. sebab sedey, rindu sangat kt dia.. happy pulak, dapat gak jumpa dia walaupun dia berjoget sakan dalam video tu.. betapa rindu nya saya kat dia..

latest one ni pulak.. video heri lagi yang giler2.. ada pulak dia kat situ.. tak sanggup tengok sebab sedey sangat.. mencurah curah air mata tengok video tu walaupun kelakar sangat.. saya pun pelik kenapa nanges giler2 walaupun tengok dia dalam video kelakar ?

ye, saya rindu sangat kat awak.. :'(

1 comment:

leeya said...

baby~.. saba ea.. :)
u're luckier than me.. ^^
i'll always pray 4 the happiness for both of u.. ;)