Thursday, August 19, 2010

sy menyetan d bulan pose..

haha.. arini, aku agak setan ye.. tak tau la apa nak jadi dengan anak perempuan Hajjah Kasmah ni.. nak kata kena rasuk, segala sekutu setan dan iblis dah diikat.. or ditambat tepi sungai..

mungkin ini la perangai sebenar wafa shahirah.. tadi dalam kelas, saya duduk kat sebelah kakak (prof botak).. di belakang saya adalah dua ekor makhluk manusia jadian yang bernama azim (bukan nama sebenar) dan ridhwan (bukan nama sebenar).. serba sedikit tentang mereka ? ok, mereka sangatlah absent minded, tak boleh tengok orang senang, suka cakap cakap dsb..

oleh kerana saya tak tahan dengan perangai lakhanat mereka berdua, jadi saya membuat keputusan untuk merampas atau dengan bahasa lembut mengambil barang kepunyaan azim.. Alhamdulillah, Allah kurniakan saya kepantasan tangan.. ahahaha.. dengan menggunakan anugerah tersebut, saya berjaya mengambil cermin mata, beep secalit, dan sebiji handphone daun yang memang dah macam bangkai..

alangkah bahagia hidup saya apabila dapat barang barang tersebut.. namun mereka masih tidak puas hati dengan ketangkasan saya, lalau merembat hengpong merah saya.. cilakak !!!! kenapa saya bagi ? ouh, tidak saya bagi.. mereka menjampi saya.. hoho..

jam sudah menunjukkan pukul 3.59pm.. ah, lagi seminit mahu balik ! tak boleh jadi ni.. hengpong merah aku masih lagi dalam tangan azim.. itu juga  merupakan kelemahan saya yang paling ngetop.. cess.. ok, fine.. barang barang sakti beliau selamat saya pulangkan.. dan hengpong merah saya juga selamat pulang ke sisi saya..

p/s : kalau la si goku tu tau perangai setan aku kat sini, mati aku !!!

No comments: