Wednesday, August 25, 2010

fun giler giler part 2

ok, ni second story lak dari part 1.. hahaha.. malas la nak taip skema skema.. ikut sedap keyboard je aku nak taip.. lagipun blog ni diary aku.. so ske ati la nak wat ape pun kan.. ha, sambung sambung..


arini ari ahad.. ahad ni jugak ari yang paling giler ! semalam dah kua 12 jam berturut.. kali ni lak buka pose kat lua.. kali ni, yang pegi, aku, dyanadya, apek wan, si ketak, kak noha, sitan reesa, ngan imanto.. kitorang gi buka kat ke ep si.. kat sebelah shell kot..





 ni la yang sempat aku amek pix kat ke ep si.. 


maka kemudian, kami pun berbuka la sepuas2nye.. hahahaha. then, kitorang pun g la bazaar karat.. kenape karat ? aku pun tak taulah.. yang penting best ! haha.. agak rambang mate gak r tengok benda2 yang kiut miut.. time ni pun tengah struggle menahan napsu.. hoh ! at last, beli shawl je.. 


shawl je ? ye, shawl je.. sebab aku memang susah untuk suke or berkenan dgn 1 bnde.. kire same cam merpati gak la, cinta pandang pertama.. lagipun, tudung aku ni da berkarat dalam lemari baju..xde collection langsung ! hahaha.. sian aku.. (poyo!)


pebila kaki menjejak je kat sane.. da macam pelancong asing.. snap sane sini..


next up, tempat yang memang x leyh bla..kitorang plan pasni nak gi danga lak.. saje saje nak lepak sana sini.. huhu.. ape yang x bley bla nye ? hahaha.. si drebar labu aku, apek wan ngan sitan reesa, bawak kitorang g KUBUR ! ha, ye kubur islam.. haih, jam time tu pukul 10 malam.. bapak r ! tipu r kalau cakap x kecot.. mau terberak termuntah terkencing ngan sume ter ter lagi la.. haha..


bayangkan ey.. tempat tu memang gelap gelita.. yang ada hanya batu nisan kecik besar terpacak depan mata.. pergh, batu nisan yang kecik kecik tu da macam pagar aku tengok.. kalau bukak je pintu da pijak da kubur orang.. huh ! cilakak punye drebar.. kat tengah tengah tu plak ada  surau kale putih..


surau tu spooky giler.. hey, x baek cakap macam tu tau.. ye r, surau tu putih melepak, macam xde paku.. skang ni kan time ramadhan, so hantu setan sume xde la mempengaruhi ketakutan aku.. haha.. surau tu pun sunyi menyepi.. bese nye kan malam malam ada solat terawih.. aku pk maybe surau tu untuk solat jenazah kot.. sume tingkap pintu surau tu tertutup rapat.. kalau terbukak sikit tingkap or pintu, and nampak lak bebayang putih.. memang aku terjun kete lari lintang pukang macam nampak sipot.. hahaha.. tapi experience la g kubur memalam..


lepas kitorang sume da ditakotkan dengan set pengambaran yang menyeramkan tu, drebar drebar ni sume bawak la g danga.. destinasi yang sepatutnye dituju.. cess.. kat danga lak, memule kitorang nak memaen kat situ.. akibat penat menjerit telolong dalam kete tadi, kitorang singgah la 1 bistro ni.. ala ala pub kot.. ada orang tengah nynayi nyanyi kat tepi laut.. best ! and kat situ de lak sorang amoi ni wat free show kat situ.. haha.. menari ikut sedap ati je.. sumpah lawak ! pastu, naek atas stage jerit 'merdeka ! merdeka!'..
giler kot amoi tu.. hahaha..


time jejak je kaki kat situ, sume orang pandang.. x lepas pandangan mata menawan mereka sume tuh.. si apek wan, dengan bangga nya mencantumkan meja yang ada sebab kitorang ramai sangat.. alah, 6 orang je.. tapi meja bulat tu xcukup untuk 6 orang.. mereka mereka yang laen sume pandang pelik.. ingat kedai mamak ape nak cantum cantum meja.. haha..meh tengok gambar ni..



ni la kami menyetan kat dang bay.. haha..

tapi pix kitorang meminum tu xde lah.. xde gambar reramai.. haha... orange juice oke? jangan pk bebukan.. lakhnat kamu kat akhirat nanti.. haha.. gurau saje !


then, kul 11 lebey camtu, kitorang pun balik dengan penat nye.. huh ! dapat katil tang tu jugak lelap macam x penah tdo setahun.. ey, aku sahur ye esok nye tu..


pengalaman aritu memng seronok ! duet pun x banyak habes.. at least tu la part yang x membimbangkan daddy.. pecah kepala aku dibuatnye nanti..

p/s :  kalau goku, mama, ngan daddy tau nih, esok pagi aku sedar aku da dalam syurga.. (ceh, pahale pun seciput, dosa melambung ada ati nak masuk syurga.. )

No comments: