Thursday, April 26, 2012

2012

Assalamualaikum dan selamat 8.36pm

Dah nak masuk setengah tahun 2012, aku baru nak update first entry dalam tahun ni. Lappy aku dah jahanam. Eh, rasa dah sebut sebelum ni. Biar lah berapa kali jahanam pun. So sekarang takde lappy. Sedey makk. *suara bapok*

Takde apa yg baru sangat lah dalam hidup aku. Nak cerita ke nak listkan? List kan je lah ea sebab aku malas nak taip. Dulu boleh la menaip macam main piano kat lappy ni. Sekarang ni dah gagap sikit. Sikit je. Ok, ni je lah yg ada:

1. Lappy dah takde.
2. Phone merah dah takde. Aku pakai BB sekarang.
3. 4 Feb 2012 dah genap setahun.
4. Aku dah tukar nombor phone. Yeay!
5. Umur dah 21. Isk isk. Sedey makk.
6. Ni tengah final. Sem 6 dah lepas dengan jayanya. Alhamdulillah.
7. Aku dah khatam! Tapi tak ingat kali ke berapa. Pulut kuning pun tak buat lagi.
8. FB memang dah kurang akif. Twitter je lebih. Ramai benar scandal. Heisy.
9. Berat badan dah naik. Awesome kot!
10. Ehem. Aku dah berpunya. Hihi.

Sikit je perubahan. Tak banyak. Next entry aku cerita pasal Dia ye. Oktata.

No comments: