Monday, October 17, 2011

Hari Bersama Pesakit.

Salam semua.

Last day kat sini, group KPJIUC dengan SEGi Damansara sama- sama kena organize event Hari Bersama Pesakit. Point event ni untuk merapatkan lagi hubungan kami semua. Bukan setakat menjaga patient di ward.

Kami ada masa 2 minggu saja untuk organize. Hampir tiap- tiap hari meeting dengan leader SEGi, yg bahasakan diri dia Kakchik. Kitorang kena buat game dengan persembahan haritu. Sebab kan aku leader kat sini, agak stress untuk organize group ni.

Macam- macam perangai ada. Pasal buku cross, contact hour, mc semua nak kena submit kat Sister. Tapi Alhamdulillah, kawan- kawan banyak tolong and sporting sangat. Walaupun aku busy time event tu, dalam masa yg sama aku enjoy kita punya show. Hahaha. Tang Bollywood tu, sesape yg tau korang diam. Hahahahahaha.

Sebabkan aku tak boleh nak upload gambar patient kat sini, so aku boleh upload gambar group KPJIUC dengan SEGi Damansara saja. Walaupun mereka ada masalah mental, mereka tetap bermaruah.

Harris mc from KPJ, Chaca mc from SEGi

Wakil pelajar KPJ *tak kenal*

Wakil pelajar SEGi, Kakchik :)

Aerobik, by Michelle, KPJ

Tarian Melayu from SEGi

Choir from KPJ.

Choir from SEGi

Sister Latifah and Miss Sangetha

Gambar KPJ & SEGi

Konon nak amk gambar lompat, tp ni je yg elok.

Hihihi. Best tau last day kat sini. Tahniah Group 2 Permai, tahniah juga kepada group SEGi Damansara. :)

No comments: