Friday, November 19, 2010

hari raya aidiladha 2010

first sekali, mana aku time tuh ? aku kat hospital la.. bekerja seperti biasa pada shift pagi.. ramai cakap, 'aik, tak cuti ke ? ni kan hari raya.. public holiday pulak tu..' sebenarnya cuti public holiday ni aku carry forward.. so that boleh la cuti panjang sikit..

agak excited jugak kerja time raya ni.. walaupun orang sibok dok korbankan kembu, unta dan sewaktu dengannya, aku dan kawan kawan pulak bekorban kat ward untuk menjaga patient.. ok, theres nothing sweet about it.. at least aku dapat gak experience kan..

well, pagi tu sangat indah.. dengar takbir dalam hampir setiap bilik patient.. rindu pulak time raya puasa.. huhu. erm.. kat ward macam biasa, cuma busy sikit dengan discharge and admission.. biasa lah tu..

suasana hospital super duper sunyi and super duper sejuk ! serious sejuk.. minum air panas yang mendidih pun tak terasa kepanasannya.. huhu..

tahun ni, aku sambut hari raya aidiladha kat hospital, bersama patient patient yang helpless.. :')

No comments: