Tuesday, October 19, 2010

i am a beautiful monster..

psst.. entry ni pasal perangai aku yang semakin setan.. eh, silap.. semakin nakal.. boleh masuk dean's list nih.. aku taktau nape, tapi aku suke sangat senaraikan benda yang tak patut..

1) sekarang ni, aku dah selalu gi keje lambat.. dulu bukan kemain semangat waja lagi gi keje.. setengah jam sebelum start shift dah terpacak kat ward.. sekarang ni, dah nak habis report baru tunjuk gigi ala ala iklan colgate..


2) aku suka buli orang.. bawak lari kunci motor beliau pastu pura pura tak ambik.. heh, jahat nya kamu ! kesian budak tu oii!

3) lepas mandikan baby, aku ciom ciom baby tu sampai merah muka mereka.. haha. sape suruh comel sangat.. ye, walaupun aku ni tak bersih mane pun, takde la aku buat selalu.. aku tau baby ni immune dia low lagi..


4) sukahati aku sajae tukar shift.. sepatutnye keje pagi, tapi muke selamba macam lembu makan rumput datang keje petang.. ingat sehari je wat macam tu.. lepas tu, keje pagi yang sepatutnye start kul 7am.. aku lak dah terbangun lambat, datang kul 8.30am.. so far tak kena tangkap lagi..

5) gi lepak lepak kat education centre sambil menom teh ais.. haha.. ni disebabkan faktor faktor kebosanan dan kemalasan untuk tercegat seperti drip stand kat kaunter..

haih.. banyak lagi la.. cukup la 5 dulu.. bukan selalu buat keje giler kan? asalkan patient aku tak mati sudah.. lalala.. saya sangat bahagia menjadi student nurse.. :)

No comments: