Friday, October 8, 2010

dikala kesedihan

haih.. sudah sudah la tu.. buat deep breathing exercise wafa.. tapi. hurm.. ok.. dah ok kot..

sabar.. belum seminggu pun.. tapi rasa cam sebulan.. huh ! tak suka la!! pegi main jauh jauh..
still rasa kecewa.. adeh.. nape la aku bodoh sangat ! mestila kedit dia dah expired.. aku punya ni 2013 baru expired.. hisy... serabut !

dalam masa tu, ada jugak orang yang wat aku happy.. lagi lagi tengok baby.. alahai, kiutnye mereka..
bila peluk baby tu untuk mandikan. rasa sayang sangat kat dia.. aku ni memang setan.. lepas dah habis mandikan baby, aku gi cium cium dorang... hahahaha.. hey, aku free from URTI ok..

lepas bedung, aku peluk peluk jap, take pix, posing posing jap, pastu baru letak bawah warmer.. haha..
teringat dulu dulu, widad baby lagi.. mama mandikan widad dalam sinki.. hahaha.. best best !

kat hospital makin busy dengan medical surgical case.. tu yang tercampak kat maternity ward tuh.. haiyya..
nasib baik pernah kerja kat ipoh.. so dah terbiasa dengan kesibukan kat sana... woot woot !

p/s : saya nak makan hati, paru, daging, limpa etc..

No comments: