Monday, October 11, 2010

11 haribulan 10

haha.. memang TAK cantik nombor ni kan ? ha, tak kesah la.. harini, banyak benda dah jadi.. sangat sangat la haru biru.. malas nak tulis panjang panjang, so aku nak buat point form..

1) DUTY PAGI TAPI...
ye, aku kerja pagi harini.. tido lambat sebab syok gayut gayut dengan sayangku, winkwink.. aku tak ingat la tidur pukul berapa, tapi yang pasti lambat.. semangat set alarm pukul 5.30am, tapi bangun kul 7 ! itu pun sebab si jul ajmi call.. kalau tak, memang tak bangun aku.. kul 7 memang dah start shift.. aduh ! memula pikir nak kerja petang je, tapi sebab kan minggu ni kat ward baru, tak leyh la nak hide.. nanti kantoi plak.. so dengan muke selamba, datang kul 8.30am and balik kul 2 cam bese..
2) PONTENG KERJA
actually aku panic, so taknak kantoi, aku gi lepak kat education unit, kebetulan ade group baru masuk.. so konon nye tolong madam buat orientation.. kak ayu aka receptionist kat education unit cuti.. huhu.. ok la kot.. so seharian tak masuk ward..

3) SALAH WARD
aku masuk balik previous ward yang aku kerja sebelum ni sebab nak cari kawan aku.. tetiba, madam aka jururawat masyarakat ni datang, mintak 2 orang student.. aku pun dengar cambest je gi home care, jadi aku pun follow la.. haha.. memang best ! dapat memain dengan bebudak dengan baby.. lepas tu pergi home care untuk patient yang kena stroke pulak..

4) JUMPA EX-TEACHER
kat dalam lif, aku ditegur dengan seorang perempuan.. ouh, aku sangat tekerjut ! rupanya dia ex-teacher kat sekolah dulu.. anak beliau admit kat hospital ni.. kenapa admit? maaf, aku tak boleh bagitau..

5) JUMPA SINCLAIR RAMBUT STRAIGHT !!
 AAAAAAAA!!!! aku nak menjerit sambil gelak sampai menangis golek golek !! si ketak oi ! apsal kau straighten kan rambut ketak kau ??? sumpah lawak weyh !! hisy, dah la manja.. menyusahkan aku je..

hurmm.. conclusion is, apa nak jadi, jadilah.. yang pasti, aku takkan ulang benda yang sama.. huhu..

p/s : madam taktau yg aku sebenarnya lewat g kerja.. kan aku dah cakap, aku memang menyetan kat sini..

No comments: