Thursday, September 23, 2010

tiada title.. arap maklum

isnin depan, bebudak group 38 ngan aku skali dah start posting.. setelah lame giler enjoy cuti yg amat seronok ni, kene la start keje.. haih.. notes dekat kak fyza lak tu.. cene nak revise nih ? xpe la... ahad ni kite jumpe ye kak fyza ! :)

tak sabar rasanye nak tgk baby ! baby yang baru lahir, baby dalam incubator, ibu-ibu mengandung, jumpe bebudak.. ahahaha ! bestnye ! aku suke sgt bebudak.. tp bebudak tak suke aku.. T T

bia lah.. janji muke aku tak macam hantu pontianak yang dahaga kan darah.. eyh, tu vampire.. ah, memane je lah.. hihi.. dah start merapu~

nanti aku posting kat kpj selangor ataupun name lama nye selangor medical centre (smc).. nanti keje dekat paeds ward ataupun bahse lingua franca ward kanak-kanak.. ahahaha.. pastu g keje kat ward bersalin.. name gelemer nye obs & gynae.. oyeah ! aku suke ibu mengandung ! tak sabar! tak sabar ! dapat mandikan baby rasanye pengalaman paling super duper best !

hahaha.. hospital dgn rumah pn dekat.. cuti je balik la.. hahaha.. alangkah indahnye hidup tanpe mereka yang berkenaan.. orait, time to attend an open house !

p/s : kawan-kawan, gudluck posting okeyh ! and jgn lupe penuhkan contact hour dgn cross ! (^ ^)

No comments: