Saturday, September 4, 2010

bubbye jb.. i'll miss u :'(

huhu.. hari ni hari last kitorang, as known as group 38 kat JB nih.. sedih sangat !!! banyak kenangan kat sini.. JB lagi best dari nilai.. bagi aku, personally la.. banyak sangat kenangan manis kat sini.. ada jugak kenangan yang tak seberapa manis.. huhu.. kalau nak cerita kat sini, sampai tahun depan pun takkan habis dan encik lappy ni akan menjerit sekuat kuat hati "woi, sudahla tu ! aku penat nih !"

aku malas nak cerita..cukup lah story aku yang lepas fun giler giler tuh.. yang pasti, aku berat hati, berat bonbon mahu tinggalkan JB.. isk.. isk.. :'(

ada orang cakap, satu hari nanti dia akan pergi jugak.. huhu.. memang betul.. tapi takes time kot.. ni list yang aku akan rindu~

  • bas MPM, nurhidayah, dengan JCM.. huhu
  • metropolis tower ! waaa !! sedihnya!!
  • IT lab ngan library..
  • surau yang sangat best
  • makyam dan donut donutnya
  • MJ hor ?
  • mdm chan, mdm angie, ngan cik syiqin
  • lif yang selalu mampat macam sardin
  • hostel, taman bukit kempas
  • osman ngan restoran kelantan T T
  • tokey kedai hengpong
  • amoi tailor
  • kedai rm2
  • causeway link 112
  • larkin, danga bay, city square, angsana, hutan bandar

waaa !! rindunya semua ni !! huhu.. pape pn, aku enjoy giler kat sini.. have fun merata rata.. lastly, bubbye jb, i'm gonna miss u sooo muuccchhh !!! :')

No comments: