Sunday, July 18, 2010

'seronoknya' memperlekehkan org

seronok kan perlekehkan org and pada masa yg sama memalukan depan orang ramai?
gelak kan kawan tu..

walaupun bagi korang benda tu remeh, tp bg sy benda tu ada kesan dalam hidup..
sudah byk kali sy cakap sy trauma dgn makhluk Allah tu..
ya, bagi korang benda tu merepekje.. mana mungkin makhluk Allah tu boleh harm kan manusia..

ok, cuba korang fikir jap.. kalau saya tukar tempat dgn korang..
and sy gelak kan korang kuat2 depan orang ramai.. pe korang rase?
pape pn, sy tak fikir apa yg korang trauma tu merepek.. sebab saya tau, masing2 ada perasaan 'something'.. something yg kamu tak suka and geli..

hahaha.. ada lak cakap, 'sebelum ni ok je, pahal skang nak taching lak? dgn member2 pn nk gurau, gak'
kepala hotak kau!! kau kenal aku, sebelum ni ada je happen time kt ampang.. kau sendiri nampak pe yg aku buat kan?

hahaha.. gelak la korang.. gelak gelak! gelak sepuas2nya.. gelak2 jgn x gelak..
1 ari nanti, kau akan kena camne aku kene.. even, aku boleh buat lebey dari tu..
bia Allah saja yg balas..

thanks la sebab malukan aku.. thanks gak sebab gelak kan aku..  terima kasih 'kawan'
korang da sakitkan ati aku.. terima kasih banyak2..
memang aku xleyh terima pe yg korang buat..

No comments: