Tuesday, October 19, 2010

hari yg bosan tapi baek punye..

bangun je dari tido tadi, otak dah penuh dengan vitamin K.. ni vitamin yang sangat KeMalaSaN.. nasib baik sempat ambik report.. walaupun punch card dah kale merah, aku tetap salahkan jam punch card tu.. mane taknye, kot ye pun aku lambat dalam 5-10 minit je, tapi dekat kad aku tulis 3.01pm.. WTH ??

harini keje kat ward baru, paeds.. huhu.. keje bersama si ketak walaupun rambut beliau dah lurus akibat rebond.. haha.. kelakar la weyh ~!! ko terjah bilik patient dengan biadap sekali ! rasa nak je hantuk kepala aku kat dinding..

aku dapat gak buat medication dengan staff nurse.. nebes gak sebab ak bagi ubat kat bebudak ni maths kene tip top.. aku tau la aku lembap maths.. dah berkarat dah otak aku ni.. haih.. takpe lah, slow and steady.. yang paling best bile pegang budak, bagi gas.. haha.. agaknye bebudak tu takut kot tengok aku senyum.. ciss~

part yang aku suke kalau keje petang, ada time nak g solat kat surau.. haha.. masa tu aku manfaat kan sepenuh jiwa raga.. time solat maghrib dengan isyak aku satukan.. haha.. dapat lepak lepak sejam macam tuh.. kalau bab makan jangan cakap la.. hihi..

pape pn, kat ward harini not bad.. sebab pagi tadi dah meroyan nak ponteng keje.. disiplin aku ni bukan nye boleh harap.. start sem 3 ni aku suke menyetan sane sini.. bukanlah jahat, tapi nakal saje.

ok lah, nak tido.. esok KIV keje pagi sebab partner tak sehat.. aku taknak jadi panda lagi.. huhu..

No comments: