Sunday, October 24, 2010

ngapdet nagpdet ngapdet

aaa !! aku da giler nak ngapdet blog !! tapi takde cite pn.. hee~  tangan ni ha nak berlari lari kat keyboard lappy kesayangan nih..

sekarang hengpong tengah charge.. jap gi mau calling calling abang sayang aiii... hihihi.. esok hari isnin.. maka start la praktikal aku dekat klinik desa pandan.. masa untuk berbakti kepada masyarakat desa pulak.. ooyeah !!

akan ada lah budak budak dan baby yang kena ciomciom nanti.. hahaha..  rindu lak kat budak budak yang admit kat hospital.. huhu.. kalau bab home care atau home visit, memang aku dah lali dengan sume tu.. macam macam yang dah aku lalu.. sume nye HEBAT belaka..

hujung minggu ni, kalau takde pape, ingat mau dating bersama yang tersayang.. rindu sangat sama beliau..

p/s : ok, aku memang gedik.. harap maaf okeh bebeh!

No comments: