Saturday, August 27, 2011

My HIStory

Salam semua dan selamat 4.49pm.

Sejak 7 bulan yang lepas, aku berdiri sendiri. Takda sesiapa lagi dengan aku. Janji tetap janji. Janji aku ialah, kau orang yang terakhir. Lepas kau, ialah suami aku nanti.


Kau datang dengan baik. Kau layan aku baik. Bila kau nak tinggalkan aku, kau berambus macam tu je. Tanpa sebarang alasan atau sebab yang munasabah. Aku mungkin nampak biasa, tapi hati aku sangat gembira bila dengan kau. Nak sayang orang senang je. Nak jatuh cinta sangat susah. And aku tak expect pun perasaan ni boleh tinggalkan bekas yang sangat dalam.


Kadang- kadang aku rindu masa tu. Masa kita. Terlalu sakit untuk aku terima semua ni. Mungkin kau bukan jodoh aku. Kau pun dah ada yang baru. Mungkin jauh lebih baik dari aku. Aku gembira untuk kau. Tapi kenapa kau datang balik kat aku? Aku tak bodoh. Kau dah blah macam tu je, lepas tu senang- senang kau datang balik. Aku taknak ada apa-apa kaitan lagi dengan kau. Cukuplah apa yang kau dah buat aku selama ni. Aku bukan mainan kau untuk dikutip dan dibuang.

Rindu? Terlalu. Kau dah tipu aku, kau dah sakitkan hati aku, kau dah buang aku dari hidup kau. Takpe, sekurang- kurangnya aku ada family dan kawan- kawan. Sampai sekarang, aku taktau apa sebab kau pergi. Terima kasih untuk semuanya!

Kita shopping raya sesama. Kebetulan baju sama. :)



Kau kasi aku Goku. Something to be remembered.

Sekarang, aku tak perlukan sesiapa lagi. Aku kesian kat bakal suami aku nanti. Maaf untuk semuanya.

No comments: