Monday, October 10, 2011

Sometimes, I can laugh out loud with no reason.

Salam semua.

Aku teringin sangat nak tulis pasal gelagat patient kat Hospital Permai ni. Sangat menarik kot! Dalam masa seminggu ni aku asyik gelak je tengok dorang ni.

Kadang- kadang kawan aku cakap, 'Wafa, aku rasa kau dah boleh admit masuk Hospital ni'. Demm! Balik hostel pun bila kitorang cakap pasal patient ni semua gelak. Best kot layan dorang ni. Satu hal lagi penat la sebab office hour kan. Aku tak pernah suka dengan office hour. Cehh~

For sure, walaupun patient kat sini ada schizophrenic, mental retard, epilepsy, dan sewaktu dengannya, mereka ni special sebenarnya. Memula aku jejak kaki kat sini, aku pun takut. Bila dah kenal dorang ni, automatic boleh buat relationship. Seronok kot layan diorang. Lain dari patient yang kita jumpa kat hospital biasa. More likely macam budak- budak, baby pun ada.

Sorrylah, memang policy tak boleh upload gambar atau video patient kat sini. Hormat sikit lah maruah dorang kan walaupun dengan kata kasarnya dorang ni 'giler'. Giler giler pun, manusia jugak kan.

Rasanya sampai sini kot. Aku pun nak beli barang untuk event Hari Bersama Pesakit this coming Friday. Banyak benda aku nak handle. Thanx for reading. Okbye.

No comments: