Tuesday, July 12, 2011

Perempuan cantik

Salam. Tadi tertengok video ceramah pasal kahwin. Kawan yang pasang ok. Hahaha. Ceramah tu memang syiok habis! Kelakar sangat-sangat sampai aku dah tak rasa tengkuk aku tengok gaya Ustaz tu. Aku tertarik dengan apa yang dia cakap pasal perempuan. Perempuan nampak cantik apabila:

Pakai tudung.
  • Mama pun pernah cakap macam ni kat aku. Mungkin ada betulnya. Aku dah tengok jugak depan mata. Baru aku terbuka mata sikit. Hahaha.Lampi nya aku.
Pada waktu malam
  • Ini aku tak pasti lah. Tapi, kalau tengok betul betul, amati elok-elok. Setuju jugak dengan idea ni. Aku taknak cerita banyak pasal ni. Yelah kan. Perempuan,  malam. Bahaya tu!
Semasa mengandung
  • Haa. Ni memang nampak sangat. Seseorang tu nampak naik seri muka. Hahaha. Makin excited pulak aku nak kahwin. Ceh.. 
Konklusinya
Uniknya perempuan! Alhamdulillah. :)

No comments: