Thursday, June 23, 2011

ZzZzZz

Hari ni
Aku buat kerja jahat.
Aku sepatutnya kerja petang
tapi aku tak datang kerja pun.

Sebab?
Aku ngantok lah.
Malam tadi buat case study.
Tidur pukul 5 pagi.
Bangun balik kul 8.
Terlajak sudah.

So, aku hentam tidur
sampai kul 3 petang.
Yesza, aku ponteng kerja.
Aku pergi tengok wayang
dengan atok and apek.

3 movies in a row babe !
tak pernah pernah aku buat camni.
Green Lantern, Blitz, dengan KL Gangster.
Nasib baik hari ni hari Rabu.
Tiket wayang murah.
Hehehehe..

Everyday is Sunday here in JB.
Iye, iye, lain kali aku tak buat lagi.
Bukan selalu buat jahat kan.
Time student ni la nak nakal nakal.
Case study dah siap ler,
hampa jangan risau okeyh..

p/s : tangan aku masih lagi berwarna Magenta/Pink disebabkan ink refill printer tertumpah. Kaki pun ada jugak.

No comments: