Tuesday, May 17, 2011

TURP

hari ni first time aku masuk OT (operation theatre)..
sebab minggu ni aku posting kat klinik doktor..
according to madam in charge, aku kena tag kat urologist..

doctor busy sangat sangat..
hari kedua baru dapat jumpa doctor..
cute gak doctor tu walaupun rambut dia putih..
same tinggi je dengan aku.. cehh~

aku pun follow la beliau..
ada case Benign Prostate Hyperplasia (BPH)
nak tau ape tu, google la ye..
so patient aku ni pun kena undergo TURP..
name panjangnya, Transuretheral Resection of Prostate..
sila guna kan enchek Google ye..

operation kurang dari sejam..
aku batak sikit la kan pakai baju OT..
dengan cap, mask, and baju OT..
sempat gk la snappy snap.
kantoi !!

ingat nak upload..
tapi shekshi sangat laa..
paham paham la baju OT cene..
segan lak bila pakai cap tadi..
staff lelaki dah la ramai..
ciss..

ok tu je..
esok gi klinik orthopedic pulak..
esok pulak OT day untuk doctor..
sehari suntuk la duduk menonggeng dalam OT..
haisy.. syok giler !!

No comments: