Tuesday, January 11, 2011

ini kisah dia punya

erm.. entry kali ni atas permintaan seorang kawan aku.. dia nak aku story cene aku kenal dia.. haih.. pelik betul budak ni.. tapi tak sepelik syazwan shahdan


pada sem 1, aku posting kat ampang putri..kisah nye dah setaun yang lepas kut.. kawan aku ni sama kolej dengan aku, cuma dia amik course imaging.. nama dia.. heh, nak mention ke? takyah laa.. nanti dia malu. cett !


ahaha.. hari itu.. ward seperti biasa.. busy memanjang.. time tu aku baru sem 1.. alahai, apa je la yang tau.. jadi despatch je.. kemudian.. aku kena pegi turun ke x-ray, untuk amik result patient sebab kejap lagi doktor nak datang buat round.. apa lagi, kelam kabut aku lari ke bawah.. guna tangga wooo dari tingkat 5..


aku pun cambese, amik result x-ray.. nak kena amik result tu pulak kena isi dalam satu buku kecik.. so that kalo result tu hilang, boleh trace balik sape yang amik.huhu.. aku pun dengan bahagia nya amik result tu and terus ke lif.. penat r turun naik tangga tingkat 5..


tengah aku tunggu lif, member aku ni pun sampai sambil bawak patient guna wheelchair.. pintu lif pun terbukak.. aku masuk lif dulu untuk tahan pintu.. karang terkepit lak patient tu.. oleh sebab member aku ni taktau patient tu ward mana, dia suruh aku hantar..


kebetulan patient tu sama floor dengan aku, which is level 5, cuma ward lain lain.. at the same time aku kena hantar result x-ray nih.. so aku exchange dengan dia.. dia amik result aku, aku hantar patient dia.. aku cakap kat dia letak kat counter ward 5B.. dia pun kata ok..

huh.. penat.. lepas aku hantar patient tu, aku pegi tengok counter ward aku tu.. result tu hilang! cehh.. dah la benda tu atas name aku.. mati aku kalau hilang.. nasib baik dokter tak sampai lagi.. sepantas kulat, aku pun lari balik ke bawah.. aku cari balik result tu takde.. Ya Allah.. mana lah pulak budak ni letak?!


aku cari balik dia.. time tu aku tengah lapar+penat+marah+nak pengsan kepenatan.. dengan tak sengaja, aku termarah dia depan semua staff kat x-ray.. sorry der ! semua orang pandang aku serentak.. last last, member aku tu cakap dia letak balik kat counter depan.. heh.. rasa nak bunuh je dia time tu.. serius.. hahaha.. dia lak boleh lagi gelak gelak, sengeh sengeh.. heh.. tarik rambut kau karang !!


erm.. so, aku dapat balik result aku tu.. terus aku lari ke pantry untuk makan BrUnch (breakfast + lunch).. haha.. erm.. cara terganas aku kenal orang.. haha.. pape pun, member aku tu baik orangnya.. sayang kau la!


jangan wat muke camtu la ! tendang kang!

p/s : aku tau kau dah bace.. hahaha.. dah, aku takde utang dengan dengan kau..

No comments: