Wednesday, January 5, 2011

:|

hurm.. entry kali ni.. hm.. tengok tajuk pun dah tau dah.. tak sedey, tak happy.. blank blank gitu.. hmm.. 


apa nak buat eh ?


aku sayang korang.. tapi korang makin jauh dengan aku.. kenapa ? :(


sorang tu macam ni, sorang lagi tu macam tu, sorang lagi tu macam ni.. haih..


aku pun nak isolate la.. macam ada sorang tu buat.. cam best je.. 


and


taknak bagi komitmen kat sape sape lagi dah.. atas sebab musabab tertentu..


tapi


kali ni.. kawan kawan pun tak boleh nak tolong.. sorry~


Ya Allah, kuatkan lah hati ni..

1 comment:

syazwanshahdan said...

macm org tu? sape? LOL