Friday, December 24, 2010

exam? next is muar !

walaupun dah hampir seminggu benda ni hepen, aku nak story gak.. enchek berokban suke buat masalah disiplin.. kali ni, mau story pasal hari sabtu lepas 18/12/2010.. pagi tu kami 38 ada exam GastroIntestinal Tract (GIT).. plan ni agak last minute.. huhu..

memula exam pagi kul 9 sampai kul 11 canggitu lah.. komudian, aku, dya nadya. noha, apek wan dengan si sexy beast harris off to muar, johor!! hahaha.. watpe kat sana? tujuannya, noha nak attend jiran dia a.k.a kawan time kekecik dulu kawen.. huhu.. lagipun, rumah noha ni memang pure kampung.. super duper best !! kitorang gerak from kolej teros ke muar.. yup, with uniform.. huahahaha! buktinya... ada 1 je.. sebab malu la pakai uniform~

kat rumah noha :D


ok, ni baru sampai.. agak tekinja kinja sikit tengok kerusi rotan.. huhu.. lepas tu, siap ! pakai lawa lawa untuk ke kenduri kawen.. tetapi, apek wan takde sebab beliau la photographer nye..

ok, da siap~
 seronok tengok wedding kat kampung.. makanan catering tu, pergh! terbaek ! memandangkan aku ni perempuan, so aku makan ala kadar saje.. kalau ikut kan hati, nak je tambah nasi minyak macam nak cari gadoh.. part ni, takde pic ye.. haha.. atas dasar kemanusiaan, aku tak jadi la upload..

orait, next is sawah.. aku memang dah lama mengidam nak pegi sawah.. huhu.. apa lagi, dah macam model kitorang kat sana.. tai gambar aku tak banyak sebab aku jadi camera girl macam biasa, walaupun guna camera DSLR apek wan dengan harris giler..

kami berlima.. camera di atas kasut saya.. "- -


banyak sangat gambar nak upload ni.. time ni terasa sangat seronok! huhu.. nanti nak pergi lagi la.. next is gunung ledang..

 
credit to harris :)


dengan kaki ayam dan camera


p/s: tengah syok sendiri ambik gambar, ada 2 orang budak kampung lalu kat situ naik motor sambil cakap, "NI MESTI ORANG BANDAR" 

3 comments:

syazwanshahdan said...

yg gambar sawah panjang tu lawa.. xde pacatt ke?

WaFa ShaHiRaH said...

hoho.. tenkiu2..
pacat? nope.. haha.. x rawk la pakai kasut kan.. >.<

Saidatul Syahirah said...

biler na pegi gunung ledang ?
nanti roger2 kite tau cz kampus kite dekat2 situ je
haha :D