Sunday, November 7, 2010

hari ni pergi berjalan

hari ni, aku outing dengan sorang brader kolej aku.. beliau senior setahun dari aku.. huhu.. akibat taufan kebosanan kat rumah, dengan kepala otak tak habis habis teringat kat dia, maka beliau ajak aku kua jejalan.. tambahan, beliau juga bosan di rumah.. *kot*

haha.. ye, aku baru saja menjanda..sudah lama tak merasa happy menjadi single.. si monster sempat tinggalkan pesanan untuk brader tersebut.. hoho.. baek punye ! aku paham, monster risau kan aku.. sebab aku naik kereta yang brader tu drive.. jemput aku kat depan rumah lagi.. beliau sangat baik !! *thumbs up!*

memula, nak g klcc.. saje jejalan cuci mata.. kemudian, entah macam mana, kaki ni panjang pulak ke pavi.. hoho..sambil melangkah kaki ke pavi, setiap tapak kaki yang berjalan tu, aku teringat kat dia.. dia yang sangat menyakitkan hati aku.. kat situlah kali terakhir aku dating dengan dia.. dan kat situlah kali terakhir aku makan bersamanya.. hmm.. as i expected, aku dah tak sedey lagi.. aku tak ingat pun nama dia time tuh.. fuh, happynye aku !

setelah meround round pavi, kaki ni panjang pula ke times square.. agak pelik sebab tak ramai orang hari ni.. padahal hari ahad la hari paling ramai orang.. pada fikiran aku, mungkin hari nak hujan, so orang ramai malas nak kua rumah.. hihi.. dekat times square pulak, kitorang gi bantai main game.. haha.. first game tu aku taktau apa nama nye, dia cam bola magnet, pastu masukkan dalam goal pihak lawan.. haha.. second, pukul gendang untuk lepaskan tension, and last sekali lumba kereta untuk hilangkan bosan.. haha.. terbaek !!

lepas tu, rayau rayau window shop. aku still pelik sebab dah pukul 1 masih tak ramai orang.. mane dorang pergi ? perut aku sudah kosong.. sebelum perut berdisko, baik aku cari port untuk mencekik.. haha.. lastly makan kat station kopitiam.. boleh tahan la makanan kat situ.. lapar punya pasal kan.. kali ni, aku belanja brader tu makan.. ye la, penat dia jemput nganto aku sampai depan rumah, belanja aku gi lepaskan tension lagi.. huhu.. thanx brader !

jam dah pukul 3.30... maka kami pun pergi ke surau untuk solat.. agak ramai orang kat situ.. Alhamdulillah.. kemudian, round round lagi, sambil tu on the way nak balik ke klcc.. jumpa la pulak orang yang pakai costume kale putih.. ala, charater dalam cite star wars tuh.. ape ke name aku pun taktau la..


ni ha.. ape tah name nye~

haha.. menarik betul mereka ni.. tugas dorang bagi flyer pasal pe tah.. orang ramai kat situ bukannye amk flyer tu, tapi ambik gambar dengan dorang nih. haha.. comel je.. brader tu tanya gak aku, nak tak ambik gambar dengan dorang ni.. tapi aku taknak.. atas sebab sebab tertentu.. kalo ikutkan hati, memang nak je.. huhuhu.. takpelah, sebab aku taknak tu terlalu kuat !

so akhirnya kami pun balik.. aku sampai rumah tepat pukul 5 petang.. thanx brader! hilang masalah aku, hilang ingatan aku kat dia yang dh sakitkan hati aku.. terima kasih banyak banyak !

p/s : enjoy sangat harini~ :)

No comments: