Wednesday, October 27, 2010

stontet mini punye kerja !

stontet tu apa ? haha.. menurut kamus giler cik dalila, stontet itu gelaran untuk kuceng beliau yang dulunya putih, tapi sekarang sudah menjadi kurapan.. haha..

alkisah ni plak, pasal anak anak stontet.. aku lak panggil nama mereka tu suka hati sajae.. so, panggilannya stontet mini.. stontet mini ni plak dah hampir jadi macam omaknya.. kurapan ! sebagai jururawat kuceng yang tak bertauliah, aku pun dengan bahagia nya mandikan la mini stontet tu sume.. dengan harapan mereka jadi bersih dan bebas kuman.. haha.. tapi, tgk la apa yang jadi......

calar balar tangan aku!

kuang ajo punye mini stontet ! penat aku mandikan... calar balar tangan aku dibuatnya.. harap muka je comel, tapi cakar cakar orang.. patient semua pandang je tangan pirate aku nih..

budak budak ! bangun  mintak maap kat aku cepat !

No comments: