Saturday, October 23, 2010

cakap pasal mimpi.....


aduhai.. aku baru je baca blog kakak sedara aku.. dia cerita pasal mimpi.. tetiba aku teringat mimpi aku malam tadi..

aku mimpi aku pregnant sebulan.. pe jadahnye aku pregnant ?! kawen pun belum.. hisy! mengarut je.. nasib baik mimpi.. haha.. first thing that came to my mind, adakah aku sayang sangat newborn baby and budak budak kecik sampai aku sendiri mimpi aku pregnant ? 

ni la akibat posting kat maternity ward dengan paeds ward lama sangat.. haha.. tapi aku memang suke bebudak and babies dari dulu.. huhu..


tengok! comel kan ? :')
my baby ! eyh, patient's baby..

hahahaha.. kelakar la pulak.. tapi dalam masa yang sama scary kot !

2 comments:

nawal shahirah said...

ahahaha. tu nitemare ke sweet dream?

WaFa ShaHiRaH said...

ntah.. hahaha.. dalam mimpi tu, sweet.. bile dah bangun jadi nightmare plak..