Monday, October 25, 2010

ampang ouh ampang

ampang ampang ampang.. tak habis habis dengan ampang.. sekarang ni, aku tengah practical kat Klinik Ibu dan Anak Kampung Pandan Dalam.. kat sini je aku practical kat klinik desa.. so, hostel yang sister or madam bagi kat ampang, rumah lama aku dulu.. cuma block je yang lain..

alkisahnye kat ampang ni, time posting kat sini mase sem 1.. dahla sem 1 posting 2 bulan, tambah lagi dengan special sem lagi sebulan.. hadoy.. dekat 3 bulan gak la duduk kat ampang ni.. macam macam hal, kisah suka duka, kenangan pahit manis kat sini..

aku decide nak duduk kat rumah sendiri time practical CHN (community health nursing) ni sebab :-

  1. dekat dengan rumah.. dekat la jugak...
  2. hostel kat situ aku kureng selesa.. maaf !
  3. bukan selalu pun aku balik rumah
  4. banyak sangat kenangan and memoirs aku kat sini..

antara memoirs aku kat sini plak..
  • last jumpa siti nuraisyah bt mat jan..
  • kenal dengan syahirul fazli dengan ganas sekali
  • paling banyak jumpa sipot !!!
  • jumpa abang no 3 dan juga scandal..
  • scandal adik beradik dengan kak iman medical
  • masuk smile campaign yang macam haram
  • start couple dengan muhammad naquib b annuar :)
  • break dengan pokcek~ huh !
  • gi lepak reramai kat tanjung, tengok futsal..
  • selalu gak la jadi scandal dengan budak JB group 3... haih~

huhu.. banyak sangat laa.. aku tak nak ingat dah semua ni.. yang dah lepas tu lepas lah.. just yang kale merah tu tak boleh lupe.. hehe.. pape pun, penat la.. penat sebab semua benda ni dah lepas.. so kalau duduk je lagi kat sini asyik teringat ingat je..  lagipun, posting ni 2 minggu je..  huhu

p/s : rindu kamu lah sayang ! >.<

No comments: