Saturday, September 18, 2010

pergi membawa diri

kekadang saya terasa sangat dengan kawan kawan sekolah lama, especially kengkawan shah alam.. saya tau saya duduk KL, jauh dengan mereka semua.. tapi still boleh contact lagi kan ?

adakah saya sombong ?
adakah saya malas nak layan mereka ?

ouh, tidak sama sekali.. setiap kali datang shah alam, saya mesti roger roger diorang kot kot diorang ada kat sana.. mestilah nak jumpa diorang.. rindu kot !

malangnya, diorang langsung takde effort untuk jumpa or make an arrangement nak jumpa saya.. patah hati sangat sangat.. sampai mama pun marah.. hina sangat ke saya ni ?

tapi dalam reramai tu, ada gak 2 3 orang yg still ingat kt saya.. birthday saya pun diorang wish walaupun jarang sangat contact.. dekat mukabuku pun, kekadang saya yang start dulu..

kenapa saya selalu jadi starter ?
saya terdesak sangat ke ?
saya over ke ?

haih, biarlah.. kalau korang baca post ni, aku nak cakap sikit..
aku sakit hati sangat dengan korang.. tak appreciate langsung apa yang aku buat untuk korang..
camni ke kawan ? fine ! jangan cari aku lagi dah..

No comments: