Sunday, September 26, 2010

bile nak brubah ni wafa ?

time kat skolah....

- aku suke baling barang kat org --> sebab dorang slalu wat aku marah !
- aku suke tarik baju dorang sampai koyak
- aku suke tendang sepak terajang orang
- aku suke kejar mereka yg berkenaan sampai dapat
- aku suke senyum kat dorang --> sebab dorang kate senyuman aku menakutkan (?!)
- aku suke sakat sampai dorang menangis tak tahan dengan sakatan aku
- aku suke gadoh dengan dorang, tp depan cikgu muke baek giler !!
- aku suke jerit jerit --> mngamuk kot !!

time kat college....

- aku suke conteng conteng tangan enchek azim
- aku suke sorok kan barang apek wan anak hamzah
- aku suke tarik rambut orang --> sebab cambest..
- aku suke gunting rerambut yang ade kt sesape saje trutama lelaki..
- aku suke selongkar barang dorang
- aku suke amik gambar dorang tgh tido.. baek punye pose !
- aku suke bincang bincang dengan dorang, pastu gelakkan..

hiah, cam takde beza pn time skolah dgn college..

4 comments:

leeyamoi said...

baby..! kte mmg kembar laa..! hahaha

WaFa ShaHiRaH said...

hahahaha.. well, like ummi like baby.. dedua jaat.. >:D

Ikhwan Komunist said...

insaf la woi...ini bukan zaman purba dimana dinosaur bersiar dia waktu petang. ahahhahahaha

WaFa ShaHiRaH said...

ahahaha.. oyt komunis !
ni pn bukan zaman kau utk emmerintah lagi..