Tuesday, September 28, 2010

aaa..?

dah dua hari aku posting kat kpj selangor nih.. and bg aku madam sangat flexible and sporting habes ! siap aja kitorang lagi cene nak masak masakan melayu, cina, india, jawa, etc..dahla dapat makanan free, tambah lagi dengan lauk yang madam sendiri masak.. tadi dia bagi belacan dengan kuah dhal.. pergh ! sedap giler !!

part yg paling best, ape yang kitorang nak untuk penuhkan contact hour, senang je dia bagi.. tak payah nak wat appointment ke, re-schedule roaster ke... cakap pakai mulut je. haha... seronok nye !! tak payah risau.. trnasfer cross pun senang.. insyaAllah..

so far orientation td, sume staff nurse friendly.. ward pun, tak bz.. macam tak ramai patient.. contohnye, aku yg kene keje kat labour room ni, lengang je sume.. ward maternity pun macam ade takde je orang.. ahaha.. bia lah.. belum mase lagi orang nak beranak kot..

hostel plak, dari segi construction, sebijik macam rumah nenek aku yg kat seksyen 24 ni.. untung dapat plak 'bilik' aku sendiri.. rasa macam duduk rumah sendiri je. walaupun rumah teres, tapi owner rumah ni dah renovate supaya rumah ni cantik.. ye, sangat cantik ! kat sini gak bley masak.. dapor ada dua.. huhu.. siap dengan peti ais, microwave, pinggan mangkuk, segala nye la KECUALI washing machine.. huhu..

keyh, takleyh cakap bebanyak.. nak gi masak nih.. tata~~

No comments: