Tuesday, August 31, 2010

fun giler giler part 4

mercun ! ya, aku main mercun ! oyeah ! ahahaha.. pelik sangat ke perempuan main mercun ? memandangkan aku main mercun dengan bebudak laki kelas aku, dorang semua pelik ngan ternganga macam nampak perempuan sexy (takde kena mngena) tengok aku baling mercun.. ah, biar la.. janji best !

aku main mercun dengan harris batisah, tan sri ayap mustaza, eddie melo, kemel, ayed ainuddin, sinclair, apek wan, sitan reesa, ngan zul si perogol bersiri.. aku sorang je perempuan yang semangat join dorang main mercun.. weekk !! aku amik vid laa.. tapi memang nak join pun.. ahahaha...

starting macam ni.. memandangkan hostel kami ni kat apartment yang ada family, maka ada lah group group.. kolej aku group 38, versus group kempas.. of kos la 38 menang ! asyik asyik kena marah dengan 3 orang pokcek lagi botak yang selalu pakai t-shirt putih..  agak bengang dengan 3 orang pokcek tu sebab mereka sangat POYO !! potong jari lar weyh kalau anak dorang tak main mercun.. huh !


mana bebudak perempuan yang lain ? time tu jam dah tunjuk pukul 12am.. sama ada dorang tido atau study.. ahaha.. minggu exam ni, aku menyetan.. huhu.. tapi pape pun aku study tau ! upcoming exam ni, haematology dengan oncology.. hey, apa cakap pasal exam ni ?! ok, sambung balik.. mereka tengok kitorang bom mengebom dari beranda, veranda, tingkap bilik memasing macam tengok konsert orkestra.. sambil bagi semangat waja untuk kitorang.. ahahaha..

maka bom mengebom pun bermula dengan rancaknya.. sampai kan kereta pokcek mokcek berbunyi.. bising je.. hahaha.. tengah fun fun tu, pokcek bertiga yang sangat annoying buat mesyuarat jalanan plak.. ok, time tuh, pengebom berani mati iaitu harris batisah suruh benti main.. huhu.. and the fun stops there..

kitorang pun balik rumah dengan penuh kemenangan sebab berjaya buat budak kempas kalah ! haha.. lepas tu terus part yang memang tak best.. taknak story kat sini.. apa apa pun, sangat best main mercun, aku wakil budak perempuan yang excited baling baling mercun.. hahaha

p/s : memang aku have fun giler giler kat sini ! tak pernah buat semua ni kat rumah.. hoho..

No comments: