Tuesday, June 22, 2010

piece of wafa's life

ape yang ade dalam diri aku?
ape yang aku dah buat kat mereka??

time aku sorang2, ramai yg dtg..
time aku da beteman, ade yg kecewe..
x sanggup nk kecewa kn dorang lagi..

tetapi.. aku da jumpe org yg perfect.. sgt2 perfect..
tetapi.. aku xboleh menaruh harapan..
tetapi.. aku leyh usaha..
tetapi.. hmmm.... let it be~

Ya Allah, ape yg harus ku buat?
dulu bnda ni kecik je.. tp lama da besar..
n dari dlu smpai skang, i kept on muhasabah diri..
but it turns out to be nothing..

aku da x brani nk buat lagi..
ni la yg terakhir..
bile sampai masenye, aku serahkn pd Ilahi..

p/s: mama slalu pesan "dalam setiap solat, wafa mesti doa supaya Allah bagi wafa suami yg soleh, boleh guide d dunia n akhirat.. u have to doa now, while u r still young"

No comments: