Monday, June 1, 2009

AL KISAH ADIK KU SYG~

jatuh pd 31 may 2009.. aku br blk dt kolej yg slalu de kes histeria.. hahahahaha~
ehem.. kisahnye bermule apabile~

aku, kaklong, mama, n plakon utama ari ni, widad (adik ku syg)
time tu dh msuk waktu mghrib.. ktorang kt umah nenek masing2 berebut toilet..
bkn nk angkat wuduk, tp nk membuang.. hahaha~
kt tngkat bawah, aku nmpak widad ngan mama solat jemaah..
aku tgk khusyuk bebeno die solat jemaah yg berimam kn mama..
aku ngan kaklong x jemaah pn~ :P

Alhamdulillah.. setelah selesai solat jemaah, adikku pn bersalam-salaman ngan mama..
aku igt smpai c2 je citenye.. rupe-rupenye....

widad: mama, widad telupe amk wuduk..

mama: ?!$#%^&^*&%$^$#%@%@%&^* MAK NENEK BETOL!! BR 8 TAUN DH PELUPE!!

aku: " - -

kaklong: eeee, bodoh!!!

hahahahahahahahahahaha~ widad lupe nk amk wuduk.. beriye beno solat jemaah..
hahahahahahahaha~ aku pn gelak smpai terbatal wuduk..

No comments: